Klacht: Cadeaukaart wordt maar niet geactiveerd

op 19 april 2019 over GiftForYou in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Op 8 februari heb ik een cadeaukaart cadeau gekregen die helaas in de winkel niet goed geactiveerd is. Dit kan gebeuren lijkt mij. Ik heb op 9 februari gemaild hoe ik dit kon laten activeren en daar kreeg ik pas na 2 weken, op 21 februari, antwoord op. Ik moest een betaalbewijs opsturen, dus die heb ik achterhaald en op 24 februari opgestuurd. Daarna niets meer gehoord, dus heb ik op 18 maart een herinneringsmail gestuurd en op 22 maart gebeld naar de klantenservice. Toen werd mij verzekerd dat de kaart geactiveerd zou worden en ik daar melding van zou krijgen. Het is nu een maand later, 19 april, en ik heb nog steeds niets gehoord en mijn kaart is nog niet geactiveerd.

Ik wil dat mijn cadeaukaart geactiveerd wordt en dat zij bij GiftForYou hun klantenservice op orde krijgen, zodat een simpele actie als het activeren van een kaart binnen maximaal een week geregeld kan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GiftForYou

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GiftForYou nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marritelse