Klacht: voorvork totaal versleten (monoshock) ebike Giant Prime E2 Rb Gts.

op 09 augustus 2019 over Giant in de categorie Fietsmerken

Contact met Giant is in principe niet mogelijk, je krijgt altijd een niet zeggend antwoordt met een standaardbrief, neem contact op met je eigen dealer (einde discussie)

Mijn klacht is dat Giant fiets onderdelen monteert die na 2 a 3 jaar compleet versleten zijn, betreft in dit geval namelijk de voorvork met vering, genoemd monoshock, fietsmodel ebike Giant Prime E2 Rb Gts.

Reparatie kost honderden euros daarom wordt een coulance regeling steeds afgewezen, terwijl dit product zeker niet voldoet aan de kwaliteitseisen en duurzaamheid. (2 a 3 jaar, garantie is voorbij)
Er is met deze fiets echt niet meer te rijden, deze klappert constant, ik heb de druk van mijn voorband al fors vermindert, waardoor de band fors slijt.
Giant wil dit probleem absoluut niet oplossen en doet helemaal NIETS.
Indien deze klacht na deze melding geheel niets oplevert dan is mijn volgende elektrische fiets zeker geen Giant meer!

Giant benaderd deze klant en klacht zeer onpersoonlijk met alleen standaard mails zonder afzender.

Mijn Oplossing:
Enige Compensatie enof coulance lijk mij de enige mogelijkheid voor Giant!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Giant

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Giant nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht stork1946

6 maanden geleden - GIANT HEEFT EEN ZEER SLECHTE SERVICE, REAGEREN NERGENS OP, OOK NIET OP AANGETEKEND SCHRIJVEN, SCHANDELIJK !!!!!!!! LET OP MENSEN: KOOP NOOIT EEN GIANT FIETS.

Alle klachten die gemeld zijn door stork1946