Klacht: gezinsvoogd liegt

op 01 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

me kinderen staan zins 2015 onder ots heb onderhand 3 verschillende gezinsvoogden gehad elkke gezinsvoogd zij wat anders de laaste liegt en manupuleerd, zo hadden we een afspraak over de omgang, met mijn maatschappelijk werker, over hoe en wat er ware nog geen duidelijke afspraken gemaakt! de gezins voogd zou voor de week daarna een mail sturen met afspraken en ik zou die doorlezen en ggoed keuring geven of verander puntjes dat werd niet gedaan ze heeft gewoon een afspraak gemaakt voor een omgang, terwel de kinderen hun vader 6 maanden niet gezien heeft, en meteen ander half uur, en ik mag er niet bij wezen terwel de eerste gezins voogd heeft gezegd beide ouders meten een persoonlijkheidsonderzoek doen, en er moet meer zicht op de opvoeding komen, van beide ouders daar word geen gehoor aan gegeven,, ze heeft nooi contact gehad met school van luna, en ze weet ook hellemaal niet hoe het met luna gaat ze heeft me dchter luna ook nog nooit gezien, hoe kan je zulke afspraken maken? en ik vertelde haar erover dat dat niet de afspraken waren en toen zij ze je hebt mij verkeerd begrepen ! me maatschappelijk werker was er bij !

als er geluisterd word naar de moeder! die haar kinderen 24 uur verzorgd en weet wat goed voor hun is! en als de afspraken na word geleefd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:22 geantwoord

Geachte mevrouw De Wit, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 1 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door anjadewit