Klacht: gezinsvoogd in gebreken

op 05 maart 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

3 gezinsvoogd in nog geen half jaar tijd en geen stap verder zijn. Onze gezinsvoogd X doet helemaal niks alleen de boel op houden en zijn zin door drijven!!!!!! Is hij een kinderhandelaar? Een kind bij ze ouders weg nemen en vervolgens in een pleeggezin doen die daar goed voor betaald worden en ouders kapot maken en voor leugennaars uitmaken zo betrouwbare is deze organisatie?!?!?

Als ik me kind thuis heb en geen ots heb

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 02 mei 2016 om 11:12 geantwoord

Geachte mevrouw Stalder-Bouw, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 5 maart 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.
Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door per mail