Klacht: Gezinsvoogd denk dat ze koningin is na een maand werken bij julli

Ben zat om elke x smoesjes van julli te horen en dat steeds als ik niet iets na kan komen meteen gedreigd word dat ik mijn dochter niet meer mag zien en een gezind voogd wie denk dat ze een maand erwerk gvd mij dingen wil opleggen over de veilig heid van mijn dochter ze kent mijn dochter niet eens ik al 4 jaar en dan laad ze me bergen op de hoogte van brem mijn dochter na mijn ex sta er een vrouw wie ik niet ken of nooit gezien heb dat is veilig en dan maak ze ooknog met haarzelf afspraken te maken dat ik zeg dat ik kan of niet kan en ook nog in mijn vakantie terwijl julli niet berijg baar zijn in julli vakantie heb ik nog bewijs van op de mail en dan zogenaamd excusses zoeken om een dag van mij omgang af te halen wat een bedrijf zijn julli heb medere keren geprobeerd klacht in te dienen word niets op gedaan en er komt er bij te staan opgelost wat een schande denk om een artik in de krant te plaatsten met alle mailtjes en bewijs wat ik nog heb mvg pascal

Als ik met de hoogste personen van dit bedrijf en mijn advocaat ingesprek kunnen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 20 september 2018 om 11:11 geantwoord

Geachte mevrouw, heer, Pruim,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 4 september 2018 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door Kom snel met oplossing anders gaat het niet goed komen