Klacht: Gezinsvoogd

op 15 augustus 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik heb een klacht over de Wsg omdat we nu zins juli 2016 een ots hebben bij mijn dochter en nu hebben we al de zesde gezinsvoogd en volgens de Wsg zal daar niet snel verandering in komen en nu hebben we onze zesde gezinsvoogd en die heeft een contract voor 3 maanden en omdat er veel speelt werkt het gewoon niet en het is zelfs zo dat ik de gezinsvoogd moet vertellen wat de afspraken zijn is dit normaal lijkt me niet

Als we een vaste gezinsvoogd krijgen die bij mijn dochter blijft zolang het nodig is

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 18 september 2017 om 14:34 geantwoord

Geachte heer Beenkens,

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Bericht van William Schrikker Groep

2 maanden geleden - Geachte heer Beenkens, Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 15 augustus 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Davy1611