Klacht: gezaghebbende vader heeft niks in te brengen

op 11 mei 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

goede dag
bijdeze heb ik een klacht
mijn gezindsvoogd annette weevers
onderneemt weinig in mij overal bij te betrekken
als er eveluatie zijn van de omgang van me zoon
wordt ik niet opgeroepen hier voor mijn ex haar leiding en voogd overleggen wel en ik krijg later te horen wat er besloten is maar wordt niks gevraagd wat mijn inzicht is
nu gaat mijn ex ook verhuizen met mijn zoon die bij haar woont ik hoor het via via ma niet via de orgienele weg dat voogd mij dat moet vertellen
tevens werdt mij verzocht om uit harderwijk te verhuizen vanwege dat me ex mij bang was om tegen te komen
maar de bezoeken bleven wel in harderwijk 200 meter van angela haar huis
en er komt geen bezoek bij mij
thuis terwijl er wel uitbrijding zou komen als ik uit harderwijk weg ging ma er verandert niks
en tevens alles wat daar gebeurt krijg ik de schuld maar met bewijzen komen ze niet en dan zegt voogd ik ga het nieutes welles spelletje niet spelen maar ik wordt er wel op aan gekeken en moet verhuizen daar om allemaal

en dan vraag ik joo aan voor onderling commelisieren
en dat moet dan mijn ex haar leiding goed keuren
terwijl zij gezindsvoogd is
zij bepaalt
ma het lijkt er op dat zij gewoon alles door schuift
het lijkt wel lopende band werk bij de wsg
schuif maar door volgende
ik heb dan ook hier een advocaat op gezet op annette weevers want
als ik een mail na haar stuur zonder cc na mijn advocaat krijg ik geen antwoord
doe ik mijn advocaat met een cc er bij krijg ik wel antwoord

dat ik overal bij zit met de overleggen van beslissingen van mijn zoon
en dat de bezoeken om en om zijn en opbouwend na halve dagen
want bezoeken gaan goed nu al hele tijd

en zie dat mijn zoon er ook van geniet alleen zij zit nooit bij de bezoeken of wat dan ook ze hoort alleen van me ex haar leiding
en daar is ze 2 handen op 1 buik mee
en eerder werkte die vrouw bij sustvarius en konden ze elkaar bloed drinken
en nu is ze voor haar zelf begonnen en gescreent door wsg en nu zijn ze 2 handen op 1 buik
en dit verhaal kan toegelicht worden door sustvarius uit nijkerk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van William Schrikker Groep

9 maanden geleden - Geachte heer Brink, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 11mei 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 augustus 2016 om 12:27 geantwoord