Klacht: gewoon dingen doen zonder aanzegging

op 05 september 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Van arkel in jan 2017 aangeschreven geen reactie tot jun 2017.
1 brief aan me advocaat en verder niks.
Opeens op 29 aug beslaglegging op me rekening en extra kosten.

Gebeld met de kreeg ik als antwoord regel het maar met je advocaat die was in gebreken.

Ruim 1700 euro afgeschreven zonder aanzegging of wat dan ook .
Vandaag krijg ik een schrijven waar het opeens allemaal instaat.
ik kreeg geen kans om van mij uit tebetalen of iets aan te bieden en ruim 300 euro extra kosten erbij.

Ik wil graag dat dit wordt opgelost dit kan toch niet zomaar allemaal.
kosten moeten vergoed worden want ook hun moete zich aan de procedure houden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

2 maanden geleden - Geachte heer Gorissen, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 27 september 2017 om 11:23 geantwoord