Klacht: geweigerd bij boarding vlucht nr hv583

op 22 augustus 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

wij zijn op schiphol bij de boarding op 20 augustus vlucht nr HV583 naar hurghada (egypte) de toegang tot het vliegtuig geweigerd ivm met het ontbreken van een visum van mijn echtgenoot die een turks nationaliteit heeft.wij gemeld dat wij daar terplekke een visum halen(in egypte dus)DE dame achter de balie die een klm uniform aanhad,zie u heeft een visum nodig Wij nogmaals uitgelegd dat ook hij met een tuks paspoort gewoon een visum in egypte kan halen en doordat deze reis een last minute was het niet anders kon en daarbij via internet dit ook hebben opgezocht en wij een tukse kennis hadden die ook in egypte nu zat en daar een visum geregld had zonder problemen.deze klm dame deed hier niets mee en we mochten niet aan boord.Ubegrijpt dat dit ons erg aangegrepen heeft.weg 1700 EURO EN WEG VAKANTIE!! U begrijp toch ook wel dat als ik zou weten dat een visum halen daar niet mogelijk was ik deze reis niet had geboekt.En het wordt allemaal nog erger als je hoort dat er mensen nu in egypte zitten met ook een turkspaspoort die gewoon aan boord zijn gekomen zonder visum,en daar ter plekke een visum hebben gekocht.Hebben wij dan net pech gehad? dat er dame stond die blijkbaar de recente regels niet weet? ik hoop dat u iets voor mij kan betekenen. Want een nieuwe vakantie zit er niet meer in.

Als er in ieder geval naar ons geluisterd word en dat er hulp word geboden om hier een gepaste oplossing voor te zoeken.want hoe je het ook bekijkt wij hebben er hard voor gewerkt en zijn nu geld en vakantie kwijt.ik hoop snel van uw te horen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hallb4