Klacht: gevoel dat deze voogd mij tegen werkt

op 19 juni 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

geachte heer/mevrouw

bij deze wil ik mijn klacht bij jullie neer leggen ik heb namelijk het gevoel dat ik niet gehoord word door mijn voogd ook pakt deze voogd me constant op mijn verleden wat nu al helemaal niet meer relevant is aangezien ik nu in een hele andere situatie verkeer ook heb ik heel erg het gevoel dat de voogd meer samen werkt met mijn inmiddels ex partner

ik zal heel tevreden zijn als er eens heel goed gekeken word naar de werk wijze van deze voogd want ik heb zo mijn twijfels over zijn werk wijze of dit wel op een correcte manier gaat en eventueel een andere onafhankelijke voogd die deze situatie is vanuit een ander en frisse optiek gaat bekijken

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:31 geantwoord

Geachte mevrouw Poort, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 19 juni 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door dolfijntje0210