Klacht: Gevarlijke honden in de restaurant

op 08 februari 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb vandaag bij Hema Vaals met mij bekanden smorgens gegeten en nast ons zaten twee ouderen damen met twee kleine honden. Ik heb ook een hond maar tijdens eten in een restaurant wil ik toch rustig kunnen eten. Een hond zat in een tas op een stoel en was gevoerd door de vrouw en de tweede hond zat op de grond en probeerte onze beinen te snapen, wij konden niet gewoon langs lopen.
.Die damen waren onvrindelijk, kijkten ons heele tijd boos aan, en wij moesten comentare aanhoren dat wij buitenlandse zij en de hond het voelt en daaroom blaft op ons, en wij hebben toch genoeg plaats om langs te lopen!!!Eene van de honden heeft all een keer mijn zoon in de bein gebeten.Ik vindt het niet normaal soory , ergens te eten tussen honden ,onrustig eten en nog deze alle comentare ons aan te horen!!!

Verbot voor honden in de restaurant

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marta Pe