Klacht: Gevallen

op 18 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Geachte heer mevrouw.

Vandaag 18 mei 2020 is mijn moeder gevallen over het plastic wat om de folders heen zit. Die pakketten van folders liggen al een hele poos bij de garagebox op de Lankforst in NIjmegen. Heb geen idee wie dat moet bezorgen. Maar nu is mijn moeder gevallen door het plastic wat los is geraakt. Hierdoor heeft zij haar hand en kin kapot en moeten we zo naar de huisartsen post om de arm verder na te laten kijken of deze niet is gebroken. Mijn ouders Fam Ariens wonen op de Lankforst 3145 te Nijmegen. En u kunt ze bereiken op nummer 024-3442819.
Graag spoedig bericht.
Met vriendelijke groet
Willemien Ariens

Als men ons netjes te woord wilt staan. En het probleem wilt gaan oplossen. Mede omdat mijn vader heel erg ziek is en we dit helemaal niet kunnen gebruiken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 mei 2020 om 09:29 geantwoord

Beste Ariens,

Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten dat jouw moeder is gevallen over plastic bindbandjes. Dit betreuren wij enorm en nemen je melding uiterst serieus. Ik heb jouw moeder inmiddels aan de telefoon gehad over dit voorval. Vanmiddag bel ik haar nogmaals terug over het vervolg.

We zullen onze bezorger er nogmaals op attenderen dat bindbandjes tot ongevallen kunnen leiden. Om ervoor te zorgen dat onze 23.000 bezorgers hun afval opruimen om het milieu en de samenleving te ontzien communiceren we hier regelmatig over. Het onderwerp wordt bij de aanstelling en via mail, SMS en social media onder de aandacht gebracht.

Onze excuses voor het ongemak en we wensen jouw moeder een spoedig herstel toe.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Lankforst