Klacht: Gevaarlijke Hondenriem

op 29 september 2016 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Beste Wibra,

Ik heb gisteren bij jullie een hondenriem incl. Halsband gekocht. (2 meter riem)

Vanmiddag heb ik deze riem voor het eerst gebruikt om mijn PUPPY mee uit te laten, toen zij de straat over wilde rennen terwijl er een auto kwam wilde ik haar terug trekken, echter brak deze riem bij de sluiting, de pup natuurlijk in paniek maar gelukkig ging het net goed.

Zowel mijn hondje als ik hebben er geen fijne beleving aan gehad…

Deze riemen hadden toch sterker moeten zijn?
Aangezien de halsband nog veel te groot voor mijn hondje was….

Aankoopbedrag van €2.50 terug en schadevergoeding.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

Bericht van Wibra

2 maanden geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij kunnen uw klacht in behandeling nemen wanneer wij het artikelnummer van u ontvangen. Indien u de verpakking reeds heeft weggegooid, willen wij u verzoeken een foto van de riem te zenden. Indien u een foto wilt zenden, kunt u deze zenden naar info@wibra.nl. Bij voorbaat dank voor het verzenden van de informatie. Met vriendelijke groet, Wibra Supermarkt B.V.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wibra nog niet in behandeling is genomen.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wibra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wibra

Heeft op 29 november 2016 om 10:13 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wij hebben helaas geen reactie van uw ontvangen op ons bericht van 29 september 2016. Zou u zo vriendelijk willen zijn te reageren? Indien wij geen reactie ontvangen, zullen wij de klacht helaas niet verder in behandeling kunnen nemen wegens ontvangst van onvoldoende informatie.

Wibra Supermarkt B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Larissa-Jady