Klacht: Getouw getrek met mijn kind al 9 jaar zo

op 31 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Ik wil een klacht indienen waarom omdat mijn zoontje steeds van de ene plek naar anderen plek gestuurd omdat de mensen mijn zoontje niet aan kan met de zorg die hij nodig heeft hij heeft hdad en is geestelijk in de war door dat heen en weer hij is 11 jaar hij wil graag naar huis maar dan zege de wsg juli kunnen niet juli zoon aandacht gegeven ik vecht al 9 jaar voor mijn kinderen en nu heb ik een dochtertje van 3 maanden oud en die mag wel bij ons wonen dus waarom krijgen wij geen kans meschien is mijn zoontje bij ons wel anders ik kan ook hulp vragen voor mijn zoontje want dat heb ik ook voor mijn dochtertje ouderschap aan gevraagd dus ik wil mijn zoontje heel veel liefde gegeven want waar hij nu zit zit hij al een jaar en daarom moeten juni weer mijn zoon verplaatsen en dat is niet goed voor hem want elke vrijdag mogen de anderen kinderen bij de ouders slapen en mijn zoontje niet en dat doet hem heel veel pijn ook bij ons doet het pijn dit was mijn verhaal en de voogd is van mijn zoontje is mvg Linda de rouw scheltens

Als ik de waarheid hoor en geen leugens

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 31 oktober 2016 om 15:24 geantwoord

Geachte mevrouw De Rouw, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 31 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Liza842003