Klacht: Gestoort

op 24 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Geachte meneer/mevrouw,

Ik en me vriendin wonen 1 minuut naast Basic fit Oosterstraat, Enschede. Het is een goede locatie met alles erop. Maar ik ben al maanden heel boos op 1 jonge die last vallen aan iedereen. Hij gooit altijd de dumbel of platen op de vloer hard, om iedereen te laten weten dat hij is er. Het is niet leuk, iedereen kijk naar hem en weet niet wat moeten zeggen. En het is ook gevaarlijk voor mensen die rond hem trainen. De dumbel kan tegen iemand hun voeten raken, daarom gaan iedereen ver weg hem.

Hij komt precies elke dag tussen 1pm to 3pm, elke dag. Hij draag altijd een pet. U kan via de camera zien, omdat er is een camera op de free weight ruimte. Door hem ga ik niet meer om die tijdstip.

Er is een meneer die had me verteld, dat hij al tegen de receptie al gezegd. Maar vandaag was ik geweest het is hetzelfde. Iedereen kijk en begrijp niet waarom hij zo doen.

Ik hoop dat u klacht kan begrijpen.

mvg,

-Als de jonge niet normaal kan doen, geef hem waarschuwing.

-Receptie personeel moet hem direct tegen hem zeggen als ze gooit, dat hij niet mag.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 25 mei 2016 om 10:58 geantwoord

Beste William,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen.

Ik heb jouw klacht zojuist besproken met de juiste persoon binnen onze organisatie.

De teamleidster van de club in Enschede Oosterstraat zal contact met jou opnemen om jouw klacht verder te bespreken en af te handelen.

Wij hopen dat jij ondanks alles toch met plezier bij ons blijft sporten.

Fijne dag verder.

Levi van Basic-Fit.

Alle klachten die gemeld zijn door williamy