Mijn Klacht:
Op Dinsdag 18 Juni wilde ik wat eten halen voor een vriend en mij om 20:45, ik kwam aan bij de Albert Heijn in Ulvenhout om 20:50 en hij was al helemaal afgesloten, maar er stond dat hij pas om 21:00 dicht zou gaan, ik vind dit zeer vervelend en zou graag willen dat hier wat aan gedaan zou worden
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden zodra de Albert Heijn gewoon open is voor 21:00 en niet dat ik honger leidt omdat daar de mensen graag naar huis willen

