Klacht: Gesloopte auto nog steeds op mijn naam

op 14 september 2018 over RDW in de categorie Overheid

Geachte heermevrouw,

In 2015 is mijn auto gestolen en is hier een proces-verbaal van gemaakt door de politie en heb Wales doorgegeven aan RDW en toen ook achteraan gebelt of aales in orde en ja alles was in orde totdat 26-7-2018 ik een brief krijg van de Finse overheid dat de Nederlandse belasting mij zoekt. Ik bel naar de belastingdiens en ja de auto staat nog steeds op mijn naam. Zij zeggen dat de auto in 2015 is afgemeld maar weer is aangemeld en moet ik bij RDW zijn. Ik bel naar RDW en zij zeggen staat nog steeds op je naam en is nooit afgeweest, vreemd! Want belastingdienst zegt is afgemeld en de politie zegt is afgemeld maar RDW zegt van niet en ik koet weer bij de politie zijn. Bel naar de politie en zij zeggen ja is een ander corps mee aan de slag geweest wij weten er niets van. Kijk even of RDW iets mee kan. K bel terug naar RDW alles weer uitleggen, zij geven een oplossing en dat is als ik een ondertekend brief stuur met alle bewijzen die ik heb dat de auto is gesloopt. Dat heb ik gedaan bel na aantal dagen weer en krijg te horen dat dit soort zaken wel tot 6 weken kan duren. Ik bel na 6 weken terug en zegt een ander dame dat ik alleen in speciale gevallen dit met terugwerkende kracht geregeld kan worden en mijn zaak dus niet. Ik vraag wat houdt speciale gevallen in en wat moet hiermee? Ik heb een duidelijk reden nodig waarom het niet kan!! Dat kon zij niet beantwoorden maar dat iemand binnen 48 uur met mij contact opneemt. Ik wacht een week en nog steeds niets. Ik bel en stuur mailtjes maar geen reactie, het alsof ze me negeren. Ik kom niet verder.

ALs dit geregeld is!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hamid1985