Klacht: gesealde folders

op 09 juli 2012 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 24 juli 2012 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Inmiddels heeft de bezorgercoördinator de bezorger aangesproken.
Wij gaan rekenen erop, dat de bezorger voortaan ook weer op uw adres zal bezorgen.

Indien u weer problemen heeft met het ontvangen van het folderpakket dan horen wij dat graag van u. U kunt melding maken bij callcenter@netwerkvsp.nl

Met vriendelijke groet,

Netwerk VSP

Alle klachten die gemeld zijn door hesen