Klacht: Geseald pakket reclamefolders

op 07 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 08 februari 2018 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Van Rhee,

Hartelijk dank voor uw melding, Zoals zojuist telefonisch besproken, bent u nu op de hoogte van de situatie. Graag horen wij in week 8 van u, als u geen folders heeft ontvangen. Dan maken wij de melding opnieuw aan zodat de eventuele bezorger erop aangesproken kan worden, of kunnen wij u meer informatie over de bezorgwijk geven.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J.A.Van Rhee