Klacht: Gescheurde broek

op 01 februari 2014 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb niet zo heel kort geleden 2 broeken besteld die binnen een maand scheurde in het kruis, daarna had ik een nieuwe besteld maar die scheurde alweer op hetzelfde punt. Een jaar geleden had ik dit ook al maar ik begrijp niet hoe dit kan.

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding(€80,-) of 3 nieuwe broeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 04 februari 2014 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Vanuit de H&M klantenservice hebben wij de klant een e-mail gestuurd op 4 februari met daarin uitleg over hoe het artikel terug gebracht kan worden in een H&M filiaal en/of online retour kan worden gestuurd. Het is natuurlijk jammer dat de broeken slijten en daarom hebben wij ook een melding doorgegeven aan de kwaliteitsafdeling.

Zodra de klant de broek heeft terug gebracht met het aankoopbewijs, kunnen wij zorgen voor een vergoeding of gepaste oplossing. Dan helpen wij deze klant graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Guido Ruigrok