Klacht: GESCHENKBON ETENTJE VOOR TWEE

op 19 augustus 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Geschenkbon etentje voor twee gekregen als verjaardagsgeschenk maar zeer moeilijk te innen. Ik vulde de code in en wou reserveren voor zaterdag 28 augustus bij Bife Churrasco maar kelner kon de geschenkbon niet aannemen! Man sprak beetje Engels en verklaarde dat hij niet wist hoe hij bon kon aannemen en dat ik moest wachten tot september als baas terug komt….ik wou dan reserveren in ander resto in Antwerpen Chi Chi maar dit blijkt definitief gesloten!!! Ik had enkel tel. van Nederland op bijgesloten folder dus ik belde naar winkels in de buurt voor tel in Belgie…winkel in St Joris winge nam gisteren rond 17.30 niet op…winkel in Aarschot gaf me nr 02/340 28 65 maar daar nam ook niemand tel op….winkel in Leuven gaf me nr 02/514 38 79 en ik kreeg dame van klantendienst…ze liet me ellendig lang wachten na mijn klacht en beloofde me terug te bellen maar……ik hoorde tot op heden niets van haar!!! Ik belde terug en man van klantendienst noteerde mijn klachten…..slechte service en heel klein aanbod van resto….of gesloten of geen kennis van geschenkbon! Ik heb verschrikkelijk lang moeten rondbellen, kreeg geen concrete oplossing en verspilde mijn kostbare tijd aan een vergiftigd geschenk!!!!

Mijn geschenkbon is geldig tot 8/9 en dus moet ik ergens gaan eten waar ik eigenlijk geen zin heb!!! De restaurants zijn moeilijk te bereiken met trein dus heel beperkt! Ik vind dat ik eigenlijk een soort aankoopbon verdien om alsnog een fijne herinnering aan mijn verjaardag te hebben.....
Gelieve ook de restaurants de werking van het concept uit te leggen en misschien toch groter aanbod overwegen!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kristien 123