Klacht: Geresveerde stoel weggeven

op 12 augustus 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Op 22 juli ben ik met de klm naar Belfast gevlogen ( vlucht DC940DBJ X )voor deze vlucht had ik een stoel gereserveerd en betaald een servers die klm bied.Tot mijn verbazing zaten er andere mensen op deze stoel .Mocht van de steward en ik moest maar genoegen nemen een mindere plaats.Toen ik aan gaf dat ik deze stoel had geserveerd .Maakte dat niets uit van de steward moest ik op de aangeboden stoel gaan zitten.Om dat er nog een hele rij mensen achter me stonden en de steward en een hele familie tegen me had en geen zin had om de bitch zijn. Heb ik dit moeten accepteren. Immiddels is het geld terug gestort.Maar daar ging het niet om .Het gaat er om dat door
de Klm in een ongename situatie ben gebracht.

Het minste wat de klm kan doen is hun excuus aan bieden,want de steward heeft dit niet gedaan en ook niet even de moeite genomen om uit te leggen waarom hij de stoel aan andere mensen heeft gegeven.Ik ben geen onmens en waarschijNlijk had ik er best begrip voor op kunnen brengen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Homan