Klacht: gereserveerde stoelen

op 03 september 2018 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Op 23072018 heb ik voor de vlucht Schiphol-Paramaribo KL0713 van 25082018 én de retourvlucht Paramaribo-Schiphol KL0714 € 40,– betaald voor de reservering van 2 stoelen. Ik ben er nagenoeg zeker van dat de gereserveerde stoelen 62A 62B behoorden tot de rijen met door ons gewenste duo-stoelen, achterin het vliegtuig en dat ik geen onjuiste stoelen heb aangeklikt. Toen mijn vrouw en ik echter naar de achterzijde van het toestel liepen (het betrof het toestel met de naam City of Hongkong), zagen we dat onze (gereserveerde) stoelen deel uitmaakten van de laatste brede rij van 343 stoelen. Kunt u mij zeggen of het mogelijk is dat op 23072018 de indeling van het toestel onjuist was afgebeeld en ik dus een beetje ben misleid? Nogmaals: ik kan mij haast niet voorstellen dat ik bij het aanklikken van de stoelen een totale misslag heb gemaakt.

De bediening aan boord was prima!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door myrnajohn47@gmail.com