Klacht: gereserveerde en betaalde tickets niet geleverd

op 20 februari 2018 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Op 09/02 heb ik 2 loge tickets besteld en betaald via de website van Topticketshop. Gisteren werd mij doodleuk gemaild dat de tickets (optreden The Analogues op 23/03 in Carré) niet meer beschikbaar zijn, heb direct geprotesteerd en ze laten weten dat er op internet nog steeds tickets worden aangeboden. Bovendien hebben goede vrienden van ons afgelopen week nog loge tickets gekocht. De Klantenservice is erop geinstrueerd iedereen die klaagt af te poeieren, degene die de mails verstuurd blijft onbereikbaar, de directie komt niet aan de telefoon.
Resultaat is dat een verrassing voor de verjaardag van mijn vrouw in duigen dreigt te vallen, dat ik moet wachten op het terugstorten van mijn geld en dat ik nu wel via een ander kanaal €80 duurder uit ben.
Mijn oordeel is simpel: dit is een inferieur bedrijf dat volstrekt onbetrouwbaar is en consumenten belazert en voor enkele weken geld incasseert en er ten onrechte gebruik van maakt, een misdadige vorm van het creëren van een krediet faciliteit.
Ik zal dit voorval ook melden bij Kassa van de Vara, ik lees uit verschillende reacties op Internet dat dit schering en inslag is bij deze club…..

een mondeling excuus, compensatie voor de meerkosten die nu zijn ontstaan ivm de aanschaf van andere tickets

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Neervoort