Klacht: Genocide door Turkije Reactie wordt niet geplaatst door Telegraaf

op 06 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Een Reactie over de Genocide door Turkije van de Armenen wordt niet geplaatst door de Telegraaf. Ook de Uitroeiing van de Koerden, wat natuurlijk ook Genocide is, mag niet worden gemeld door de Telegraaf. Heeft Erdogan de GeitenNeuker zo’n lange arm dat zelf de Telegraaf zich laat Censureren? Is de Telegraaf nu ook al afhankelijk van de Turken die hier niet thuis horen, en eigenlijk naar hun eigen land moeten oprotten? De Telegraaf is een lachertje geworden, en kent absoluut GEEN onafhankelijke berichtgeving.

Als Telegraaf stopt met Censuur.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juni 2016 om 15:47 geantwoord

Geachte heer Nobel,

Bedankt voor uw bericht.

Wanneer een reactie niet geplaats wordt, kan het zijn dat de reactie niet voldoet aan de huisregels. De huisregels kunt u terugvinden op http://www.telegraaf.nl/reacties/huisregels/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Heeft op 08 juni 2016 om 08:04 geantwoord

Klachten worden NIET opgelost door de Telegraaf.....

Alle klachten die gemeld zijn door fransnobel