Mijn Klacht:
In mijn track en tracé zou het pakketje bezorgd worden. Maar ik was niet eens thuis. Nu zegt gls dat het wel is afgeleverd bij mij thuis en getekend..
Gewenste Oplossing:
Geld terug.. wacht nu al 3 weken. Ben het zat
[email protected] op 09 augustus 2019 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post
Geachte Michael Elzinga, Uw klacht is in behandeling genomen en op 15-8-2019 is de klacht per mail met u afgehandeld. Er is een toelichting gegeven op de afhandeling volgens procedure. Voor verdere informatie, op- of aanmerkingen, graag telefonisch of per...
Een klant van General Logistics Systems (GLS) meldde dat er een pakket zou worden bezorgd, terwijl hij niet thuis was. Ondanks zijn afwezigheid beweerde GLS dat het pakket was afgeleverd en getekend, wat leidde tot verwarring over de ontvangst van het pakket. De klacht is inmiddels opgelost.
In mijn track en tracé zou het pakketje bezorgd worden. Maar ik was niet eens thuis. Nu zegt gls dat het wel is afgeleverd bij mij thuis en getekend..
Geld terug.. wacht nu al 3 weken. Ben het zat
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 15 augustus 2019 om 12:44 geantwoord
Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM