Klacht: gender neutraal

op 21 september 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Beste Hema. U gaat veel te ver met gender neutrale kleding. Jongens en meisjes kleding is normaal. Dat is de basis. Basis is ook dat men moet accepteren wat men draagt. Als jongen moet je meisjes kleding kunnen dragen en andersom ook jongens moeten ook meisjes kleding kunnen dragen. Dat hoort gewoon geaccepteerd te worden. En dan is gender neutrale kleding totaal overbodig !! Sterker nog je ontneemt de mogelijkheid om te leren dat je anders mag en kan zijn. Ik hoop dat jullie dit ook inzien en met gender neutrale kleding stoppen. En jullie zich meer richten op acceptatie dat meisje jongens kleding draagt/koopt en jongens meisjes kleding draagt/koopt. Met vriendelijke groet Jolanda Zijlstra

Ik ben tevreden wanneer jullie stoppen met gender neutraal te willen zijn. Laat de labels meisje jongen bestaan. Laat de mogelijkheid open om kinderen te leren dat ze anders mogen en kunnen zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JolandaZ