Klacht: Gemiste korting.

op 07 februari 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 050218 een web bestelling gedaan en vandaag 070218 een mail ontvangen van gemiste korting van 15%!
Wat dat betreft wil ik op deze manier geen klant meer van Bonprix willen zijn.
Nu nog is mijn klantnummer: 99912936.
j.vdsloot@live.nl

Gewenste Oplossing:

Wat duidelijker zijn met die kortingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bonprix

Heeft op 08 februari 2018 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw v d Sloot Houben, bedankt voor uw bestelling bij bonprix. Het spijt ons te horen dat de korting niet werd verwerkt op uw bestelling. We hebben dit vandaag handmatig voor u verwerkt. Binnen enkele werkdagen zal dit voor u zichtbaar zijn in uw account. Het team van bonprix

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 5234VA