Klacht: Aanvraag paspoort

op 29 juli 2019 over Gemeente Almere in de categorie Overheid

Ik had 26-7-19 om half 3 een afspraak bij de gemeente voor een nieuwe paspoort. Ik had alleen mijn verlopen paspoort mee, maar de medewerkster had tegen mij gezegd dat ik geen nieuwe paspoort kan krijgen zonder ID-kaart. Ik had mijn ID-kaart niet mee, dus ik mocht snel naar huis om het te halen. Ik kwam erachter dat ik mijn ID-kaart was kwijtgeraakt. Dus mevrouw had dus tegen mij gezegd dat ik geen nieuwe paspoort kan aanvragen zonder mijn ID-kaart. Ik moest toen een vermissingsformulier invullen, dat had ik toen ook gedaan, daarna had ik betaald voor mijn nieuwe ID. Vandaag 29-7 heb ik weer gebeld naar de gemeente Almere omdat ik erachter ben gekomen dat je geen ID nodig hebt om een nieuwe paspoort aan te vragen, je mag ook gewoon een verlopen paspoort meenemen. De medewerkster heeft mij verkeerde informatie meegegeven. Ik heb voor niks voor mijn ID-kaart betaald. Ik had z.s.m. Mijn paspoort nodig maar nu moet ik langer wachten en meer betalen. Ik weet precies nog welke medewerker ik sprak, dus ik wil haar aansprakelijk stellen, ze heeft bewust verkeerde informatie meegegeven, een ambtenaar moet toch beter weten? En ook eis ik mijn geld terug.

Op dit moment helemaal niks.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Almere

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Almere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I.elghazaoui@hotmail.com