Klacht: Gemeen advies

op 17 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hey Arriva,

Even een reminder dat niet alle busschafeurs even eerlijk zijn en niet het beste met je voor hebben.
Ik Wilden 16 december om 23.24 instappen in de bus naar tilburg centrum vanuit Koolhovenlaan tilburg. Deze busschaufeur gaf aan dat ik deze bus beter niet kon pakken en 2 minuten moest wachten op de volgende bus. De andere busschaufeur gaf aan dat ik die bus van eerder moest pakken. Nu stapte ik maar de bus in van 24.25 omdat ik wel bij tilburg centraal wilde aankomen.

Ik ben nu een beetje heel erg boos op die buschauffeur die het verkeerde advies gaf terwijl die dondeders goed wist dat ik wel die bus moest hebben dit wekt gevoel dat we niet welkom waren in de bus naar tilburg centraal via wit brant. Hierdoor liepen wij driekwarttier vertraging op.

Ik hoop op een spoedig bericht terug, en op een tegemoet koming

Ik ben altijd wel tevreden

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 december 2017 om 14:05 geantwoord

Beste Imkem,

Wat jammer om te lezen dat de chauffeur je niet goed heeft geadviseerd. Ik stuur je melding door naar de regio zodat we hoor en wederhoor met de chauffeur kunnen toepassen.

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Imkem