Klacht: Gemeen advies

op 17 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hey Arriva,

Even een reminder dat niet alle busschafeurs even eerlijk zijn en niet het beste met je voor hebben.
Ik Wilden 16 december om 23.24 instappen in de bus naar tilburg centrum vanuit Koolhovenlaan tilburg. Deze busschaufeur gaf aan dat ik deze bus beter niet kon pakken en 2 minuten moest wachten op de volgende bus. De andere busschaufeur gaf aan dat ik die bus van eerder moest pakken. Nu stapte ik maar de bus in van 24.25 omdat ik wel bij tilburg centraal wilde aankomen.

Ik ben nu een beetje heel erg boos op die buschauffeur die het verkeerde advies gaf terwijl die dondeders goed wist dat ik wel die bus moest hebben dit wekt gevoel dat we niet welkom waren in de bus naar tilburg centraal via wit brant. Hierdoor liepen wij driekwarttier vertraging op.

Ik hoop op een spoedig bericht terug, en op een tegemoet koming

Gewenste Oplossing:

Ik ben altijd wel tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 december 2017 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Imkem,

Wat jammer om te lezen dat de chauffeur je niet goed heeft geadviseerd. Ik stuur je melding door naar de regio zodat we hoor en wederhoor met de chauffeur kunnen toepassen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Imkem