Klacht: gemaakte onkosten veroorzaakt door ten onrechte afsluiting

op 24 juni 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 10 mei jl. merkten wij dat onze praktijk fysiotherapie per 1 mei ten onrechte was afgesloten. Er werd vanuit gegaan dat wij glasvezel gebruikten, wat niet zo was. Wij zijn dus TIEN dagen NIET bereikbaar geweest voor patienten. Ik heb telefonisch contact opgenomen met een nummer van Telfort. KPN heeft immers Telfort overgenomen. Nu blijk ik te zijn doorgeschakeld en moet ik voor de telefoonkosten € 49,00 euro betalen.
Ik heb hierover al telefonisch een klacht ingediend EN bij de KPN winkel een klacht ingediend. Maar ik hoor niets van de KPN. Fijne service KPN!
Ik heb deze kosten gemaakt omdat ik moest bellen met mijn prive telefoon want de praktijk was immers afgesloten. Ik wil deze kosten terug. De praktijk heeft schade geleden omdat wij 10 dagen niet bereikbaar zijn geweest. Op 11 mei is er een monteur geweest die ervoor heeft gezorgd dat wij weer bereikbaar zijn.
Ik ben hier echt zo boos over. Als ik zelf iets fout doe, dan betaal ik terecht de kosten. Nu maakte ik deze kosten omdat jullie ons hebben afgesloten en wij dus schade hebben geleden omdat de praktijk niet bereikbaar is geweest.

NU ABSOLUUT NIET

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos van der Horst