Klacht: Geluidsproductie inbouw vrieskast

op 02 mei 2017 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Ondanks herhaaldelijk verzoek via de website, geen enkele reactie ontvangen. Afgelopen maand 2 maal melding hiervan gemaakt via de speciale tool op de website. In september 2016 een nieuwe keuken met apparatuur aangeschaft. Een inbouwkoelkast, inbouwvriezer en elektrische kookplaat. Alles van AEG. Vanaf de eerste dag geeft de vriezer problemen. Produceert bovenmatig veel geluid bij het vriezen. Krijg alleen maar de opmerking dat dit normaal is, ondanks het feit dat de geluidsproductie ver boven de gestelde norm ligt. Monteur komt alleen maar luisteren, maar verder niets. Neemt niet de moeite om het probleem verder te onderzoeken. Als de stroom van het apparaat er wordt afgehaald, is het probleem voor enkele dagen verholpen, maar komt steeds terug. Om de 3 dagen de stroom van het apparaat afhalen is m.i. geen optie. Inmiddels via derden begrepen dat de motor waarschijnlijk in onbalans is. Hiervoor apparatuur gehad van Liebherr. Was 15 jaar oud, maar vele malen stiller dan de nieuwe vrieskast van AEG. Spijt dat we zijn overgestapt naar AEG. Ook de leverancier van de keuken krijgt geen oplossing van AEG-Electrolux aangeboden.

Dat nu het probleem eindelijk wordt opgelost. Na 1 jaar vervalt de garantie, dus......spoed is geboden. Liefst een nieuwe inbouwvriezer plaatsen. Bijzonder storend geluidsproductie bij open keuken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 02 mei 2017 om 16:24 geantwoord

Wij vinden het vervelend te horen dat u problemen heeft met uw vriezer. Aangezien het tweede en laatste bezoek in oktober 2016 heeft plaatsgevonden en wij daarna geen melding hebben ontvangen dat het probleem zich nog steeds voordeed, willen we een technicus langs sturen. Graag vernemen wij of u daarmee akkoord gaat. Een collega zal dan contact opnemen om een afspraak in te plannen.

Nikki

Heeft op 08 mei 2017 om 14:15 geantwoord

Een klacht is niet opgelost, door alleen het aanbieden om een afspraak te maken voor het inplannen van een technicus. Pas nadat de klacht is verholpen, is er een oplossing geboden. Dit is \"slechts\" een eerste stap in het bieden van de oplossing. Graag telefonisch contact om een afspraak in te plannen.

Bericht van Electrolux

3 maanden geleden - Omdat u aangeeft een afspraak te willen inplannen, zal er vandaag contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Nikki AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Roel van den Berg