Klacht: Geluidsoverlast tramrails

op 24 juli 2016 over GVB amsterdam in de categorie Vervoersbedrijven

Voor onze deur liggen al dagen de tramrails los vanwege werkzaamheden aan het tramspoor. Omdat het spoor blootligt kun je zien dat er op meerdere plekken bouten ontbreken die de verschillende stukken met elkaar verbinden. Daardoor klappen de rails op het onderliggende beton bij elke set wielen van een tram. Het gevolg is elke paar minuten een enorm kabaal en trillingen door het huis (er rijden hier drie 3 tramlijnen). Dit begint om 6 uur ’s ochtends en eindigt om 1 uur ’s nachts. Ik heb de klacht meerdere malen gemeld bij het GVB, zowel telefonisch als per online formulier, maar er wordt niets aan gedaan en er ik krijg ook geen terugkoppeling. De klachten ziojn mijns inziens compleet onnodig want zoals u op de foto kunt zien is het een kwestie van een paar bouten aanbrengen.
Ook heb ik via 14020 de klacht bij de gemeente gemeld, met hetzelfde resultaat: geen enkele reactie of terugkoppeling.

Ik ben tevreden als de stukken rails weer aan elkaar vast zitten met de bouten zoals het hoort en de voorbijkomende trams geen harde knallen meer veroorzaken.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB amsterdam

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xmartinsdias