Klacht: Geluidsoverlast

op 18 maart 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sochtens tussen 5 en half 6 rijd er een scooter met veel geluid bij ons langs. bij de buren word de krant bezorgt. Wij balen hiervan want elke ochtend zijn we vroeg wakker en ja wij moeten ook werken. Zouden jullie hier iets aan willen doen voordat wij het zelf doen.

Als de scooter ingeruild word voor bijvoorbeeld een fiets.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 maart 2016 om 08:52 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Blank,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het zeer vervelend om te lezen dat u geluidsoverlast ondervindt. Wij zullen hier direct achteraan gaan om dit in de toekomst te voorkomen. U kunt er dan ook vanuit gaan dat dit niet meer voor zal komen.

De Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht Rblank

1 jaar geleden - Vanochtend weer zo vroeg wakker. Houd dit nou een keer op??????????

Reactie van de melder van de klacht Rblank

1 jaar geleden - Ik heb het iedee dat we niet serieus genomen worden. Waarom gaat dit steeds door?????????????????????????

Heeft op 14 april 2016 om 12:46 geantwoord

Waarom wordt hier NIKS aan gedaan??????????????????????????

Reactie van de melder van de klacht Rblank

11 maanden geleden - Pff ongelofelijk. Waarom wordt er niks aan die scooter gedaan????????????????????????????

Reactie van de melder van de klacht Rblank

10 maanden geleden - Tot op heden rijd de scooter nog steeds en is er dus nog niks mee gedaan?

Alle klachten die gemeld zijn door Rblank