Klacht: Geluids overlast Tram 11

op 11 februari 2018 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Al ruim een jaar geleden heb ik melding gemaakt over de geluidsoverlast van tram 11. De klacht is in behandeling genomen en ook heb ik een bericht ontvangen dat er aan gewerkt wordt. Helaas is de overlast niet minder geworden. De tram maakt nog steeds heel veel lawaai. Overdag werk ik maar iedere ochtend raast de tram vanaf 5.15 uur, iedere 5 minuten en dat gaat door tot middernacht. Het geluid is zo hard dat je er wakker van wordt. De ramen en de lampen trillen en in de muren opstaan scheuren. Ik heb veel bewoners gesproken die overlast hebben van de trams.Ik hoop echt dat de HTM nu met echte oplossing gaat komen want zou kan het niet doorgaan. De overlast is echt erg.

Vriendelijke groet,
Rebecca Janse

Zorgen dat de zware trillingen en het harde geluid van de denderende tram nu eens echt verminderen. Sommige bestuurders ijden al minder hard waardoor het geluid iets afneemt Overigens geen klachten over de trambestuurders. Ook zij erkennen probleem maar zij kunnen het niet oplossen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTM

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.janse