Klacht: geleverde Pc is niet de Pc die besteld is!!!!

op 03 februari 2014 over usedpc4sale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Via de site van usedpc4sale een complete computer besteld.
een Pc met een duel core processor. compleet met monitor, muis en toetsenbord.
netjes betaald en krijg meteen via de mail de bevestiging van de bestelling en de trackingcode van het pakket.
de volgende dag werd het pakket al afgeleverd via dhl.
bij het aansluiten van de Pc en het kijken in de bios wat er allemaal inzit valt mijn oog op de processor en intel celeron D processor en niet de intel duel core processor die was besteld. pc afgesloten en weer in de doos gedaan.
proberen te bellen geen contact te krijgen alleen een antwoord automaat, dan via de support afdelling mailen,mailen en nogmaals mailen ook geen contact of bericht. pas na 5 dagen telefonisch contact BUITEN DE AANGEGEVEN TIJDEN OP DE SITE, de reactie op dit alles is o wat vervelend moet u zelf even de processor ombouwen kunt u dit was de vraag. Beantwoord met nee!! en aangegeven dat ik de PC retour wil sturen en mijn geld terug wil dit is geen probleem geheel in overleg zo afgesproken, moet u een formulier invullen en zo kunt u het pakket retour sturen.
zelf nog maar de verzendkosten betaald en het pakket is netjes bij hun afgeleverd ontvangst bevestiging van DHL gekregen. negen dagen later nog geen geld terug gekregen staat op dag tien de bezorger op de stoep met een grote doos ik denk hebben ze dan toch nog de juiste PC toegestuurd nee hoor gewoon de zelfde terug gekregen zonder ENIGE vorm van uitleg geen briefje, geen mail helemaal niets ge woon belachelijk op deze manier. koop je voor je kinderen een leuke Pc voor school gebruik jammer dus niet.

het opsturen van de juiste computer zodat ik krijg wat ik heb besteld.
maar het liefst gewoon mijn geld terug.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door usedpc4sale.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat usedpc4sale.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

usedpc4sale.nl

Heeft op 10 februari 2014 om 14:49 geantwoord

De correcte pc heeft de klant ontvangen en we hebben de verkeerd geleverde pc retour gekregen.

Afhandeling 10-2-2014

Heeft op 11 februari 2014 om 14:25 geantwoord

na tussenkomst van deze site heeft het bedrijf met mij contact gezocht via de mail. helaas geen persoonlijk contact geweest met enige vorm van uitleg of spijt maar alleen korte e-mail berichtjes.
ik heb nu mijn bestelde PC gekregen en mijn dochter is zeer blij.
alleen jammer dat het op deze manier is gegaaan en dat het zolang moest duren

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van usedpc4sale.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk Vlieger