Klacht: Geleverde laptop werkt niet doet helemaal niets. HP ENVY 15-AE 105ND

op 04 juli 2016 over HP in de categorie Electronica - Computers

Via de media Markt online een HP laptop HP ENVY 15-AE 105ND besteld en zaterdag 2 juni 2016 gekregen en gebruik gemaakt van de cashback aktie geldig tot zondag 3 juni 2016 in mijn geval € 100 retour laptop kost €. 849. Zaterdag de accu opgeladen en maandag morgen wil ik met mijn zoon de bij gekochte software installeren, zover komt het niet de laptop doet helemaal niets scherm blijft zwart. Met de laptop naar de Media Markt in Emmen op maandag middag 4-07-2016 daar krijgen ze hem ook niet aan de praat. Ik kan de HP laptop achterlaten en geld op rekening maar dan vervalt mijn cashback actie. Dus laptop weer mee naar huis en zelf via de post.NL de laptop naar media Markt online opgestuurd op 4-07-2016. Hoe lang gaat dit allemaal duren voor ik weer een andere laptop heb. Deze week zou iemand mij helpen om een beurs programma te installeren daytraden gaat nu niet door. Vertrouwen in HP heb ik niet echt meer omdat in mijn ogen een duurdere lijn van HP €849 niet eens wordt gecontroleerd voordat het naar de klant gaat. Geen beschadiging tijdens vervoer doos en inhoud was helemaal in orde nog geen schrammetje op de verpakking.

Ik ben hier een hele middag mee bezig geweest en is nu dus opgestuurd via post.nl naar Mediamarkt online, Ik heb dus niet zo veel vertrouwen in het dure product van HP. Wanneer ben ik tevreden, ik heb mij vandaag verdiept in de concurrent ASUS die geeft 2 jaar garantie, en nu ook het eerste jaar een defect buiten de schuld van de gebruiker, reparatie aan huis en aankoopbedrag volledig terug dus dan heb je een gratis laptop bij een defect in het eerste jaar. Dat straalt vertouwen uit bij ASUS dan sta je achter je product. Mijn HP heeft nog niet eens het opstarten overleeft, doet helemaal niets. HP ik daag u uit en geef mij het vertrouwen terug en kom met de zelfde actie als ASUS naar mij toe. Mond op mond reclame doet dan ook voor HP de rest een goede service is heel belangrijk. Als HP niet met een goede oplossing komt ( ik heb 2 weken omruilgarantie) maak ik hier gebruik van, en koop ik de ASUS A555LJ-DM941T, 799 Euro met de genoemde perfecte garantie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Rutgers