Klacht: Geldterugbetaling

op 23 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste,
Ik ben een tijd geleden in een filiaal van u geweest in Schoten. Hier twijfelde ik om een abonnement te nemen maar heb voor dat ik moest betalen de transactie toch niet laten doorgaan en gekozen voor een dagpas. Hierna ben ik meteen op vakantie vertrokken en heb dus niet meer de post gezien. Nu zie ik pas dat er een bedrag van 63,98 euro van mijn rekening is gegaan door domiciliëring. Dit is echter niet correct aangezien ik de transactie aan de automaat niet heb laten doorgaan. Ik zou dus graag mezelf ook uitschrijven aangezien ik blijkbaar ben ingeschreven en een volledige terugbetaling krijgen van de 63,98 euro. Alvast bedankt,
Mvg
Julie Melis

Een volledige terugbetaling van 63,98euro en mij uitschrijven uit jullie bestand.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 augustus 2016 om 07:03 geantwoord

Beste Julie,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb jouw lidmaatschap per direct beeindigd. Op dit moment hebben wij €63,98 geincaseerd en gaan wij rond 27-8-2016 €23,99 incasseren. Dit is samen €87,97 en dit heb ik teruggestort naar jouw rekening. Dit ontvang jij binnen 15 werkdagen. Gelieve dus niet de domiciliering van 27-82016 te blokkeren.

Ik wens je nog een fijne dag.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Juliemelis