Klacht: Geldterugbetaling

op 23 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik ben een tijd geleden in een filiaal van u geweest in Schoten. Hier twijfelde ik om een abonnement te nemen maar heb voor dat ik moest betalen de transactie toch niet laten doorgaan en gekozen voor een dagpas. Hierna ben ik meteen op vakantie vertrokken en heb dus niet meer de post gezien. Nu zie ik pas dat er een bedrag van 63,98 euro van mijn rekening is gegaan door domiciliëring. Dit is echter niet correct aangezien ik de transactie aan de automaat niet heb laten doorgaan. Ik zou dus graag mezelf ook uitschrijven aangezien ik blijkbaar ben ingeschreven en een volledige terugbetaling krijgen van de 63,98 euro. Alvast bedankt,
Mvg
Julie Melis

Gewenste Oplossing:

Een volledige terugbetaling van 63,98euro en mij uitschrijven uit jullie bestand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 augustus 2016 om 07:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Julie,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb jouw lidmaatschap per direct beeindigd. Op dit moment hebben wij €63,98 geincaseerd en gaan wij rond 27-8-2016 €23,99 incasseren. Dit is samen €87,97 en dit heb ik teruggestort naar jouw rekening. Dit ontvang jij binnen 15 werkdagen. Gelieve dus niet de domiciliering van 27-82016 te blokkeren.

Ik wens je nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Juliemelis