Klacht: Geldterugave

op 17 juli 2017 over internetwarenhuis.nl in de categorie Online Warenhuizen

Op 26 juni 2017 heb ik een item besteld bij de Ikea klatenservice groningen. De item was in gedachten niet stevig genoeg en dacht er toch maar aan om voor een ander item te gaan. Ik heb de zelfde dag rekening gehouden met de order verwerking en de item gecanceld. Na een dag of twee krijg ik een telefoontje van een medewerker dat er een systeem fout zou zijn opgelopen en dat de item geleverd zal worden dat er aan de deur geweigerd moet worden. Nou goed denk ik drie dagen langer wachten voor ik volgens beleid 14 dagen retour geld terugave moet wachten. nu vandaag 17-06-2017 nog steeds geen geld terug wat ongebruikelijk is volgens beleid nog steeds niks gebeurt. Heb vandaag drie medewerkers gesproken 1 heeft in me oor neergelegd omdat ik mij als klant uitspraak zonder ruzie te maken er werd ook niet geschreeuwd maar goed wacht nu een mail af waar mij twee lunch kaarten aangeboden is voor het ongemaak, excuses aanvaard maar het gaat mij hier om een duidelijke afspraak voor mijn geldteruggave van 26-06-2017 tot 17-07-2017 vind ik belachelijk voor een 1 van Nederland grootste warenhuis . ik verwacht vandaag mijn geld terug maar krijg een mail ben nog steeds niet geholpen.

Als ik vandaag nog mijn geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over internetwarenhuis.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over internetwarenhuis.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manifeste