Op 26 juni 2017 heb ik een item besteld bij de Ikea klatenservice groningen. De item was in gedachten niet stevig genoeg en dacht er toch maar aan om voor een ander item te gaan. Ik heb de zelfde dag... Lees meer

heb twee bon nummers maar kan ze niet invullen ,omdat de site er niet bij is. Lees meer

Defecte kussen op advies leverancier rechtstreeks naar de importeur Asogem gezonden. Een medewerker van Asogem belde mij, dat het probleem opgelost kan worden, doordat het internetwarenhuis creditering aanvraagt en het geld zijnde € 28,95 naar mij overboekt. Internetwarenhuis een e-mail... Lees meer

Ik heb een keer of 10 geprobeerd het internet warenhuis te bereiken per mail maar de mail komt steeds terug. Er staat ook een tel. nr. op hun site maar dat is een duur nr. Lees meer

De stofzuiger doet het niet meer, natuurlijk net buiten de fabrieks garantie. Ik lees op internet dat er meer mensen dit probleem hebben gehad met dezelfde stofzuiger. Ik vind dat een stofzuiger langer dan 2 jaar mee moet gaan en hoop op... Lees meer

Op 12 maart heb ik een Black&Decker FSM QS Steam Mop gekocht bij het Internetwarenhuis.nl. Deze stoommop heeft het in april begeven. Ik heb op 22-04 en 27- 04 ,op 5-05 en op 11-05 2013 een email gestuurd met de vraag... Lees meer

Ik wou graag een bestelling annuleren omdat zij het product niet op tijd konden leveren. Echter op mijn mailtjes met dit verzoek word niet gereageerd, thans krijg ik dezelfde mailtjes zelf terug met melding dat het niet geleverd kan worden... Lees meer

Omschrijving klacht Na ontvangst van een Philips blender doet deze het niet. Gemeld en gevraagd hoe te handelen. Blijkt dat je voor een kapot toegezonden artikel ook nog eens de verzendkosten moet betalen als je deze wilt retourneren voor een nieuw.... Lees meer
