Klacht: geldstortautomaat vaak defect zonder verdere verduidelijkingen

op 29 april 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Geachte,
Ik heb een klacht over de geldstortautomaat van de ABN Amro bank in Zutphen. Telkens als ik naar de bank toe fiets om mijn contante geld op mijn rekening te storten, blijkt de automaat defect te zijn. Dit is niet 1 of 2 keer gebeurt maar juist bijna alle keren dat ik langskwam. Waarom is deze automaat zo vaak defect? en waarom wordt er niet vermeld wanneer men er op kan rekenen dat het geldstortautomaat weer functioneert? zodat men niet voor niks naar de bank toekomt? Of een melding op jullie online site waarin jullie aangeven dat het automaat tijdelijk onbruikbaar is zou al erg prettig zijn.
Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden en zie uw reactie graag tegemoet,

J. Lofvers

Zoals ik al in mijn klacht melde zou ik graag zien dat er bij de geldstortautomaat en/of online wordt aangegeven dat deze defect is en wanneer men erop kan rekenen dat deze weer bruikbaar zal zijn.
Dit om te voorkomen dat men net als ik naar de bank toe gaan om tot de ontdekking te komen dat de automaat alweer defect is en dus voor niks zijn gekomen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

1 jaar geleden - Beste heer, mevrouw Lofvers, Logisch dat u baalt dat de automaat in Zutphen regelmatig defect is. Natuurlijk wilt u er niet iedere keer voor niets ernaar toe gaan. Voor u heb ik een escalatie ingediend bij de beheerders van onze automaten. Dit betekent dat ik heb aangegeven dat deze automaat regelmatig storing heeft en onderzocht moet worden wat er aan de hand is. Als ik hier een terugkoppeling van heb, laat ik u dit weten. De storingen aan onze automaten worden niet op de website gemeld. Uw verzoek hiervoor heb ik intern doorgezet, maar ik kan niet beloven dat dit wordt aangepast. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 12 mei 2016 om 10:12 geantwoord

Beste heer, mevrouw Lofvers,

Inmiddels heb ik een terugkoppeling gehad over de automaat in Zutphen. De kantoordirecteur had ook een klacht ingediend over deze automaat.

Gisteren is er een technicus geweest en heeft de automaat een onderhoudsbeurt gehad. De automaat werkt nu ook weer naar behoren.

Als u nog vragen heeft, hoor ik dat natuurlijk graag.

ABN AMRO Webcare
Mw. E. Van der Molen