Klacht: Geldigheid van efteling ticket met Albert Heijn actie

op 08 juli 2021 over Efteling in de categorie Attractiepark

In het voorjaar van 2020 heb ik 3 efteling kaarten gekocht met AH actie. Vanwege het Corona en het situatie van een familielid in chemo behandeling zit hebben wij geen risico willen nemen en de contact met de omgeving beperkt. Wij hebben niet in de gaten kunnen houden dat de tickets al verlopen waren. Ik heb efteling gebeld maar niet krijgen te pakken. Ik heb via livechat met klantenservice willen spreken maar klantenservie heeft de livechat zomaar beeindigd zonder nuttig terugkoppeling en oplossing te kunnen geven. Ik vind het schandalig van efteling. In het Corona period doen airlines, restaurants, musea’s ezv allemaal heel makkelijk met tickets, voucher, abonnementen. Efteling is zover ik weet het enig die klant tevredenheid niet omgeeft.

Ik wil gewoon mijn tickets kunnen gebruiken. Het verschil tussen de normale prijs en actie prijs kan wel betalen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MeiZhang