Sinds een maand of drie wordt de gelderlander pas bezorgd ná 7.45 uur. Voor die tijd altijd vóór 7.15 uur. Aldaar ik om 8.00 uur de deur uit moet en niet voor niets voor een ochtendkrant gekozen heb vind ik... Lees meer
De krant is weer te laat bezorgd dit is al 2 x deze week over de andere keren maar te zwijgen kijk mijn belverleden maar eens na van de afgelopen maanden ditmaal maar een mail sturen bellen helpt ook niet... Lees meer
De laatste weken krijg ik regelmatig De Gelderlander te laat bezorgd. Ik heb dan over minstens een half uur na 07.00 uur! Lees meer
afgelopen 2 weken 7 x geen krant ontvangen Lees meer
2 dagen al geen krant gekregen Lees meer
Vanmorgen gemaild omstreeks 9.30u noig geen reactie en of krant ontvangen. Terwijl ze aan geven binnen een half uur te reageren? Lees meer
Ik heb 2 volle spaarkaarten met code.
Nu moet ik nog de vouches ontvangen/aanvragen voor een dagje
naar de veluwse bron.
Hoe kom ik nu nog aan die vouches? Lees meer
We hebben de Gelderlander en de Telegraaf deze zijn te laat soms 2x Gelderlander en geen Telegraaf dan weer 2x Telegraaf en geen Gelderlander. Wat betreft de Gelderlander we moeten wennen aan het nieuwe streeknieuws wanneer de krant dan ook... Lees meer
De klachtenafdeling kunt u wel opdoeken , zij nemen de klachten niet serieus en de klacht wordt niet genoteerd Lees meer
Vanaf 11/7 zijn wij terug van vakantie en sindsdien is de krant nog geen 1x op tijd bezorgd.
Afgelopen zaterdag was hij er pas om 8.30 en door de week is het steeds pas rond 7.45 wat betekend dat we hem... Lees meer