L.S.
Vandaag, 09-04-2022, pas om 14.15 uur de krant ontvangen i.p.v. als normaal `s morgens vroeg.
Kan gebeuren en kan hier begrip vooropbrengen i.v.m.eventuele bezorg problemen.
Waar ik geen begrip voor heb en wat mijn klacht betreft is de toestand/ staat van de... Lees meer
De bezorger komt heel vroeg in de ochtend in Beek-Ubbergen de krant brengen, maar hij is dan ondertussen keihard en handsfree in zijn telefoon aan het praten. We worden er wakker van! Toen we hem hierop aanspraken vanuit het raam,... Lees meer
al3dagen op rij de Gelderlander niet ontvangen. Lees meer
Al een paar keer geen krant ontvangen ben er een beetje laar mee. Lees meer
Zeer slechte bezorging en er wordt geen actie ondernomen en dan heb je een contract waar je niet onderuit kunt help!!!!!!! Lees meer
Elke dag melden maar komt niks van terecht Lees meer
Sinds 2 weken krijgen we de Gelderlander, ondanks de aanwijzing, vaak gescheurd in de postbus
in plaats van de de bus van de voordeur op de mat.
Mogelijk kan de nieuwe bezorger geen Nederlands lezen.
Graag correctie voor de juiste bezorging zoals voorheen. Lees meer
Goedemorgen,bij deze wil ik mijn ongenoegen melden over het bezorgen van onze krant daar dit al vijf dagen op rij gebeurt.Heb hierover contact gehad per telefoon maar heb er weinig vertrouwen in dat de klacht serieus wordt behandeld.Graag zie ik... Lees meer
Vandaag, 16 maart, wederom geen krant ontvangen. Hij komt of te laat(na 9 uur) of helemaal niet. En dat is al maanden zo Lees meer
De bezorging is hopeloos. De ene dag wel en dan weer niet. Verleden jaar hadden wij een
goede bezorger, maar nu is het niks. Hert wordt opgelost wordt er steeds gezegd, maar nee
hoor er gebeurt niets. Slechte service.
W.Idema Lees meer