Klacht: Geld zomaar van mijn rekening af

op 31 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Vandaag zat ik op mijn afschriften van abn amro te kijken en er is zomaar €8,50 van mijn rekening gehaald? Er staat dat het naar VakantieVeilingen is gegaan maar ik heb daar nooit een bod geplaatst dus waarom en hoe kan dit gebeuren?
Dit is de omschrijving van de rekening

Sepa incasso algemeen eenmalig
Incassant: NL37ZZZ34276450004
Naam: VakantieVeilingen Ayden
Machtiging: 4414906904057594
Omgschrijving: VakantieVeilingen NL17857306
Iban: NL37ABNA0418790701

Als ik mijn geld terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

5 dagen geleden - Geachte mevrouw Reede, We hebben geen reactie meer ontvangen op bovenstaande. Heeft u het inmiddels met Vakantieveilingen op kunnen lossen? Met vriendelijke groet, Arne Barkema Sales Support Adyen Headquarters Simon Carmiggeltstraat 6-50, 5th floor 1011 DJ Amsterdam, The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Heedoeix