Klacht: Geld word afgehouden zonder dat ik hier toestemming voor gegeven heb

Kim.deruijter op 02 december 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er word wekelijks 5 euro afgehouden voor iets waar ik nooit voor heb ingestemd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug heb zo onderhand 70 euro verloren aan die lui

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 03 december 2021 om 18:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Ruijter,

In antwoord op uw bericht het volgende;

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van uw aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Als u uw IBAN nummer naar onze helpdesk stuurt, dan zal het bedrag van EUR 70,- binnen 10 werkdagen teruggestort worden. Ons mailadres is [email protected]

Voor een blokkade kunt u terecht op de site www.payinfo.nl

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
CFM Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Kim.deruijter