Klacht: Geld van rekening maar geen tegoed op account

op 05 juli 2016 over Skype in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 Juni een bedrag van € 25 overgemaakt via Ideal.
Deze is bevestigd door Ideal en netjes van mijn rekening gehaald.
Maar helaas niks terug te vinden op mijn account en ook niet op de betaalgeschiedins.
Het leuke is dat er een storing is bij skype op customer service en je bij de community blijkbaar niet serieus wordt genomen gezien ze enkel de tip geven om je windows een update te geven.
Deze is netjes geupdate en daar kan het echt niet aan liggen.
Meerdere keren opnieuw nagekeken en ingelogd maar mag niet baten.
Bank en ideal kunnen niks voor me betekenen.

Kan iemand mij helpen in deze situiatie?

Mvg M.Verhoef

Gewenste Oplossing:

Of alsnog bedrag op mijn account of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Skype

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Skype nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door magda.verhoef