Klacht: Geld van rekening afgeschreven, kan niet traceren waarvoor!

op 20 april 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Elke maand wordt er 5,00 euro afgeschreven van mijn rekening door Ayden Client Management Foundation Stichting. Ik kan me absoluut niet bedenken waar die 5 euro voor is en heb het online ook niet kunnen vinden.
De rekening die de 5 euro incasseert is: NL37ABNA0423430890

- Als ik weet waar dit geld heen gaat
- Als ik weet hoe ik het kan stopzetten

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 11:45 geantwoord

Geachte mevrouw Nuss,

Dank voor uw bericht aan Adyen en onze excuses voor de late reactie.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door MadeleineNuss