Klacht: geld van rekening

op 08 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7-11-2016 VAKANTIEVEILINGEN ADYEN Uitgevoerd -127,50

07-11-2016 VAKANTIEVEILINGEN ADYEN Uitgevoerd -97,50
Hoe kan het dat dit geld van mijn moeders rekening is afgehaald zonder haar toestemming? Zij heeft niets te maken met vakantieveiling.

Gewenste Oplossing:

Ik storneer het geld en wens een fatsoenlijke uitleg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 01:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marian Korstanje,

Dank voor het contact opnemen met Adyen Support. We hebben de betaling voor u nagekeken en beide betalingen hebben een chargeback status.
Betaling 1 is teruggestort op: 2016-11-10 00:54:47 CET
Betaling 2 is teruggestort op: 2016-11-10 00:54:49 CET

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door M.Korstanje