Klacht: geld uitbetaling na geannuleerde bestelling

op 09 augustus 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Waarschuwing!!! Kwantum betaald geld niet terug!

allereerst ik ben een alleenstaande moeder van twee baby’s met een uitkering.
Ik heb onlangs mijn bestelling van €312,- moeten annuleren, vanwege een onverwachte rekening.
Kwantum keert geld alleen contant uit in de winkel, nou deze ligt best ver en dan zou ik nog 40min heen en weer moeten lopen langs de weg met mijn babywagen. Om hun te kunnen bereiken.
Na hun eerste antwoord dat de meeste klanten gewoon met de auto komen ja sorry ik heb GEEN auto!
Zouden zij mijn geld uitkeren middels internet bankieren dit proces is begonnen op 25 juli is inmiddels woensdag 9 aug en ik heb nog steeds niks ontvangen!
By the way zij claimen dat het 10 dagen kan duren voordat het bedrag wat zij dus afgelopen maandag(eerst was het vorige week donderdag) hebben overgemaakt aan mij, kan duren voordat je het ook echt binnen heb. Dat ligt aan het bankverkeer..!?
Nou heb het nagevraagd bij de banken. En beide zeggen als hun het DAADWERKELIJK hebben overgemaakt. Dan hoort het er gewoon op te staan, overduidelijk dat hun dit NIET hebben gedaan!
Die 10 dagen zijn er dus zodat ze hun tijd kunnen nemen, om het ook daadwerkelijk over te maken.
Normalite kan je via internetbankieren met één klik geld overboeken en wacht je vervolgens hoogstens 2dgn, maar kwantum heeft daar ruim 3wkn voor nodig!
Alsof de twee weken om zichzelf voor te bereiden om een Opdracht te geven om het geld terug te storten niet voldoende tijd hiervoor is, overigens zeggen zij natuurlijk dat dit de bank schuld is, i.v.m. rente.
A.U.B. mensen deel dit bericht zoveel mogelijk met andere en voordat je wat besteld op maat laat maken of wat dan ook lees deze pagina’s eerst.
Hieruit zal blijken dat kwantum heel nalatig is naar hun klanten wanneer het komt op klantenservice!
Laat andere mensen hier niet meer de dupe van zijn, die net als mij ervan uitgaan dat hun met een bekwame betrouwbare winkel te maken hebben, want dit is niet zo. Zij laten mensen hun sop gaarkoken ongeacht wat dit v hen betekend!

ps ik heb dit bericht ook op Facebook geplaatst maar uiteraard mag het gewoon gedeeld worden.

wanneer ze mij geld hebben terugbetaald.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ripped off